Gisteren stelde ik in de commissie vergadering een vraag over het nieuwe logo dat Marketing Drenthe gebruikt. GS vond het allemaal niet zo belangrijk, en laat het graag over aan Marketing Drenthe. Ik vind dat niet juist, het gaat om veel belasting geld, en er moet wel resultaat geboekt worden.
Vandaag kwam ik er achter dat niet alleen de politiek niets wist van de logo wijziging, maar het bedrijfsleven ook niet!!
Dat vind ik helemaal slecht. We doen dit toch allemaal voor die sector!
De RECRON hoorde van één van de leden: "Hé waar is het logo Da's nou Drenthe gebleven"?...
Vervolgens ging de RECRON dat vragen, en werd het uitgelegd door Marketing Drenthe.
Ik kan me goed voorstellen dat de Recron zegt: Onaangenaam verrast te zijn.
Da's volgens mij ook nog heel netjes uitgedrukt.
In middels heb ik wel van Marketing Drenthe te horen gekregen dat ze deze fout niet weer zullen maken. Zo'n opstelling kan ik dan waarderen. Overal waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Als je dan zegt, dat heb ik verkeerd ingeschat, ik heb mijn les geleerd, okee.
Maar dat GS simpel zegt: dat laat ik aan hun over, klopt niet.
Ook GS zou het sieren als ze zeggen: Sorry, dit zal niet weer gebeuren.
donderdag 18 juni 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten