Het aantal toeristische overnachtingen in Drenthe loopt terug. Hoe zou dat komen was gisteren de vraag in de staten commissie. Volgens het college is er geen onderzoek naar gedaan dus het antwoord is moeilijk te geven. Opmerkelijk is de uitspraak dat ook de effecten van Marketing Drenthe niet meetbaar zijn. Daar worden toch dikke evaluaties over geschreven??? Hoe kan dat?
Besloten werd het punt nogmaals te agenderen...tja dat heet vooruitschuiven, maar we wachten wel af...
Kleine hint, zeg maar denkrichting:
Paar jaar geleden is in Drenthe besloten van het bekende VVV logo, met uiteraard de bekende VVV kantoren en de al even , zeker landelijk, bekende VVV site afstand te doen.
Drenthe koos voor Info punten. het duurde even voordat het logo er was en nog langer voor de Drenten wisten waar ze moesten zijn. Waarschijnlijk heeft de "gemiddelde Nederlander" het Info punt nog steeds niet gevonden en zoekt nog steeds naar VVV.
Zou het niet te overwegen zijn eens goed te kijken naar het gevolg van deze "overstap"?
donderdag 29 september 2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten